"/> Retur & ångerrätt - Vitalplus

Retur & Ångerrätt

retur

Hur returnerar jag en beställning? Följ dessa 3 enkla steg:


1: Lägg produkten i ett paket och frankera enligt postens portotabell. Skriv sedan följande adress på paketet:


Vitalplus

Tradecom Scandinavia AB

Sockengränd 2

12040 Årsta


2: Märk paketet tydligt med ditt namn, kundnummer alternativt fakturanummer, så att inget missförstånd för felhantering sker.  


3: Lägg paketet på närmsta brevlåda.


Kom ihåg att du som kund ansvarar för returen fram till att vi har mottagit och registrerat den. Vi behandlar din retur så snart vi tar emot den. Observera att det ibland kan ta upp till 14 dagar för en retur att komma in till oss och behandlas av kundservice.


Ur hälsosynpunkt är det inte ångerrätt på hälsokost och andra varor i förseglat emballage om förseglingen är bruten.


När du handlar hos oss har du alltid 14 dagars ångerrätt.

Har du gjort din beställning på internet eller via telefon har du enligt (distans- och hemförsäljningslagen) 14 dagars ångerrätt.

Om du valt en prenumeration med bindningstid så gäller ångerrätten endast vid första leveransen.


Vitalplus följer Allmänna Reklamationsnämndens rekommendationer. Vill du läsa mer om dina rättigheter som kund hänvisar vi dig till Konsumentverkets webbplats; www.konsumentverket.se

Ångerblankett konsumentverket


Vänliga hälsningar,

Vitalplus kundservice

Denna hemsida använder Cookies för att säkerställa bästa möjliga upplevelse. Läs mer
Okej!

KONTAKTA OSS


Vitalplus Tradecom Scandinavia AB

Sockengränd 2

12040 Årsta

Org.nr: 556659-3157


Telefon: 0340-59 61 05.

E-post: kundservice@vitalplus.se

Öppet; Mån – Tors 8 – 17

Fre 9 – 17